En typisk tjej som inte kan datorer?

För någon dag sen hjälpte Emelie mig med piratebay och hur jag skulle göra för att ladda ner filmer. Jag hade försökt själv för ett tag sen, laddat ner vuze och valt en film jag ville ladda ner. Men filmen började ju aldrig ladda.
Nu när Emelie skulle hjälpa mig (över msn) avinstallerade jag vuze och installerade utorrent istället. Emelie guidade mig väldigt fint, skickade länkar på filmer jag skulle ladda ner. Hennes storebror fick också hjälpa till eftersom att min dator inte riktigt gjorde det jag ville att den skulle göra. Ja, allt gick ju bra tills filmen skulle börja ladda. För den började ju aldrig ladda...
Idag fick jag min bror att hjälpa mig och han gjorde precis som han gjort på sin dator. Laddade ner vuze och valde något att ladda ner. Men tror ni att det gick att ladda ner kanske? Såklart inte!

Det är riktigt tragiskt. Nu har jag till och med fått Emelies bror Patrik att tro att jag är en sån där typisk tjej som inte kan datorer. Hm det är ju uppenbart att det inte är mig det är fel på. Det är den här datorn!

Patrik (till mig och Em): Ni är så tjejiga!
Jag: Fast jag gillar inte att ha klänning på mig så så tjejig är jag inte.
Patrik: Vilken tur att du kompenserar upp det genom att vara dålig på datorer då.

Ja det är inte lätt att vara jag ibland...

Kommentarer
Postat av: sandra

hhahahah underbart xD

2009-02-26 @ 20:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0