Bara bild

På onsdagar har vi egentligen 3 lektioner, men idag skulle vi bara ha 2. Första lektionen var bild och helt plötsligt så var 2 lektioner 1 då vi fick reda på att vi inte behövde ha civilrätt efteråt :)

Bildlektioner är ganska så mysiga, det är ju skönt och sitta och vara lite kreativ. Idag började jag med mitt kollage. Eller egentligen började jag inte. Hade ingen idé förutom att det skulle vara färgglatt, så jag satt och lekte lite med silkespapper och klistrade på det på ett A4 för att förhoppningsvis få någon inspiration. I slutet av lektionen ropade jag till mig bildläraren och sa att jag inte visste vad jag skulle göra. Hon typ: men det där du har gjort är ju härligt. Vilken vårkänsla! Och så berömde hon även nått som jag gjort på mitt kladdpapper: Och titta vad du gjort här, det ser ju ut som ett klänningsliv!

Ja skoldagen var väl inte så misslyckad. Efter skolan åkte Sandra och jag till Sickla. Jag gick in på Anovo där man kan lämna in saker på lagning. Det var nämligen så att jag förra lördagskvällen åkte Saltsjöbanan hem från morfar och då kom sl-gubben fram till mig och höll upp sin mobil som var samma modell som min. Jag visade honon att mitt mobilskal har flagnat jättemycket. Han tipsade om att jag skulle lämna in den på Anovo i Sickla och få skalet utbytt, gratis! För det finns tydligen en garanti för mitt mobilskal som är av något speciellt material. Så på måndag tänkte jag att jag skulle dit och lämna in den :)



Nu är det matte som gäller! Prov imorn.


Kommentarer
Postat av: RICHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARD........................

sötiiz! :)

2009-02-11 @ 16:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0