Stackars Cameran, han lät som en borrmaskin

Jaha då hade alla patienter som var bokade för idag kommit då. Det blir nog en väldigt intensiv dag det här.

Och nu tänker säkert alla som går in här ibland att jag har blivit väldigt dålig på att lägga upp bilder, inte för att jag någon gång varit särskillt bra på det, och någon är säkert besviken för att inga Sydafrikabilder kommit upp. Men jag har faktiskt en jättebra förklaring till denna missär: Min kamera är sönder, är nu på lagning och kommer tillbaka om ca 3 veckor.



Kom precis på att jag kan döpa min kamera till Cameran (stod kameran i rubriken innan) för då är det där typ världshistoriens bästa rubrik! Kul va? :P Hahah

Kommentarer
Postat av: ceeline@

dom sa att min kamera skulle vara inne i 3 veckor men jag fick tillbaka den efter 1 och en halv typ :p

2009-12-30 @ 14:32:56
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0