Kattungar - de är för underbara alltså :)

Tjohej, idag är jag väldigt trött. Måste vara för att det blev så sent igår och jag inte är van vid det nu för tiden :P

Idag har jag inte gjort så mycket. Suttit lite i solen men mest busat med grannens kattungar som brukar hänga i häcken mellan våra tomter. De är helt galet söta de där 3! Tog lite bilder faktiskt. När jag flyttar hemifrån ska jag helt klart köpa katt. Och skulle jag träffa en kille som är allergisk så dumpar jag honom för mina katter. Min lillebror är ju allergisk och det har jag fått stå ut med så länge nu, att inte kunna ha hund/katt. Ett helt liv med det fungerar inte för jag älskar djur.





Kattungar måste vara det sötaste som finns. Så små och busiga <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0