Partylördag!

Goddag goddag

Imorse innan jobbet var jag och klippte mig med mamma. Toppade bara håret så något psykbryt över att de klippte för mycket har jag sluppit :)

Trodde att jag skulle komma för sent hit, frisörtiden var 10 och jag börjar 11, så jag hade lagt ner några ynka minuter igår på att skriva en lapp till Nelson om att jag kanske skulle bli sen. Men sen blev jag faktiskt inte, kom perfekt i tid.

Nu hade jag tänkt gå och kolla på finnkampen som går på 2an. Som sagt, jag älskar friidrott. Och visst blir det underbart när Sverige ska tävla mot Finland? :D

Efter jobbet ska jag hem till Christine och vara social över ett glas vin eller två innan vi ska åka till stan. Marre, en kompis, fyller 19 idåg så grattis på honom! Vi ska till Royal Garden. Hur länge vi stannar vet jag inte, jag ska ju upp och jobba imorgon så jag hoppas att det är någon som kan tänka sig att åka hem inte alltför sent. Emelie brukar iof vara snäll och vilja ha sällskap hem så henne kan jag nog få med mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0