One two three

För den som undrar så lever jag fortfarande ;) Senaste fem dagarna: Jag har tittat på friidrottsVM, för de som missat det så älskar jag att titta på friidrott :P En dag var jag ute och gick/cyklade/sprang i 2 timmar. Mina ben var döda i minst två dagar efteråt. Och jag njöt inte direkt av att ha sådär hög puls så länge, men ändå är jag jättesugen på att ta mig ut o jogga någon dag framöver. Har läst lite också, lite i böckerna som jag fick hem från volontärresor (en novellbok och en costume & etiquette bok). Men mest har jag läst Om jag kunde drömma, för den som lyckats missa det så är det den första boken i Twilightserien. Jag är kär. Boken var ju helt underbar :D

Igår var jag på grönan med familjen och det var kul förutom att både Jetline och Insane var avstängda typ hela dagen pga tekniska fel och när de väl startade igång, 40 min innan stängning ungefär, så blev köerna riktigt långa. Så Insane, som jag så gärna ville åka fick jag inte åka :(

Jag är lite besviken på mig själv som på något sätt inte känner något pirr i magen av någonting förutom flygande mattan (frittfall, tilt och uppskjutet åker jag inte). Att åka extreme borde inte kännas som att sitta i en stol i väntrummet till tandläkarn. Typ. Det där var en dålig liknelse men jag har inte tid att tänka ut nått bra. Ska ta bussen till jobbet om mindre än en timme. Har en del att göra tills dess. Packa det som ska upp till mamma (dvs hela garderoben och allt som inte får plats där) och göra någon middag jag kan ta med till jobbet.

Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0