MVG i hemkunskap

Herregud vad jag är trött. Dessutom hungrig. Verkligen hungrig. Och ibland när jag är hungrig så känner jag att jag måste hosta hela tiden. Det är konstigt. Varje gång jag andas in känner jag att jag borde hosta, så jag undviker att andas helt enkelt.

Jag undrar hur min mat smakar, det blev bara ett ihopsläng av vad som jag tyckte skulle vara gott.

Det började med att jag stekte potatis, sen kom jag på att det kanske borde vara nått kött till så jag tog en sån där sak som jag inte tycker om, typ nån kotlett av något slag, och skar bort alla kanter vilket gjorde att det inte blev så mycket kött när jag var klar :P Det såg fett trist ut i stekpannan så jag tänkte att jag skulle göra lite grönsaker till. Men det fanns ingen färdig sallad och inte heller något jag ville göra en sallad av, men jag hittade champinjoner så jag la ner dem i stekpannan. Färglöst. Tomater är ju röda så jag skivade ner en tomat också. Det ska bli intressant att äta det där. Hoppas jag får äta snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0