Mmmmmat

Jag börjar bli riktigt hungrig, det riktigt vattnas i munnen. Har ju med världens godaste mat idag vilket är samma som vi åt till middag igår: Laxfilé med färskpotatis och dillsmör som mamma gjorde. Sen tog jag med 8 småtomater också. Längtar tills jag ska få stoppa min matlåda i micron!
Min frukost håller mig verkligen inte mätt länge. Nu äter jag visserligen bara mjölk och flingor men det spelar ingen roll om jag gör någon havregrynsgröt, blir lika hungrig ändå. Om inte hungrigare, för jag känner bara att jag blir hungrigare av gröt :P

Jag var precis jättesnäll och lånade ut min snygga mobil till en tant som behövde ringa. Hungrig men snäll, det är jag i ett nötskal.

Och en sak till: Eddy är sjuk och han skulle jobba ikväll. Vet inte om de lyckats få tag i någon. Jag tänker i alla fall inte anmäla mig frivilligt till att jobba kväll också. Jag vill hem och ta det lugnt, ligga i solen och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0