Ja ä int bittr

Funderar seriöst på att borsta tänderna innan jag äter frukost för min mun är jättetorr och rösten kan försvinna när den vill. Så, det var väl kul att veta?

Vaknade inte jättebra idag. Hörde att min mobil tjatade om att batteriet snart är slut. Det gör inte saken bättre att PAPPA GJORDE SÖNDER NOKIALADDAREN HÄROM DAGEN (eller den kanske bara gick sönder av sig själv) och nu har vi ingen nokialaddare. Han sa till mig att jag väl har en laddare till min telefon. När jag tänker efter så inser jag att jag aldrig fick någon med min mobil (borde man inte få det?). Men jag har en hos mamma, men den släpar jag ju inte fram och tillbaka mellan två boenden sa jag.

Jaja, jag är sur för att mobilen snart dör och det inte finns någon laddare :(

När jag hade legat och varit bitter över det ett tag så lät min mobil en gång till i hopp om att jag skulle rädda den (det kan den ju glömma!) och en hundradels sekund efteråt så ringer mobilen. Jag trodde först att det var alarmet, det alarmet som jag inte har ställt in, men så kollade jag på skärmen och såg att det var min chef Lotta. Satte mig upp och samlade kraft till att svara, men ja min röst fungerar ju inte idag så det blev ett väldigt krassligt Hej det är Jenny. Hon ville ha mitt kontonummer.

Igårkväll innan jag skulle sova skrev jag upp massa saker jag måste fixa innan Sydafrika, och nu är jag stressad.
♦Beställa kylarväska till mina sprutor
♦Ringa bank om att min oktoberlön ska överföras till annat konto
♦Kontakta Kilroy travels och fråga varför jag inte kan se min biljett när jag trycker på länken de skickat (!)
♦Boka tid hos läkaren, så att jag kan göra beställningar på alla diabetessaker som måste med
♦Fixa nytt batteri till mobilen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0