Godmorgon

Sitter på jobbet nu. Tänkte strax gå ut i solen och sätta mig. Eller jag ska ringa ner en patient från 51an först men sen blire solen :D

Jag har laddat med god middagsmat och tre rostmackor till lunch. Nu såg jag dock att det finns massa gott bröd kvar från igår :) Idag blir ingen hungrig dag för min del tror jag.

Har också tagit med mig boken Aldrig fucka upp. Den ska jag läsa i så mycket jag kan. Anton sa att han läste ut en hel bok på en dag när han jobbade förra helgen, så nu ska jag försöka vara lika duktig.

Nelson har på radion, Star FM eller vad kanalen nu heter. Nu blev det en 80-tals låt, men förut var det 90-tal och Ricky Martin. Tyckte att jag hörde Nelson stampa fötterna i takt till musiken. Hehe, nästan så att jag sitter här och fantiserar om att han springer runt och gör massa "snygga" dansmoves.

Jaja, ha en bra dag ute i solen alla som läser det här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0