Osammanhängande

Vilken underbar start på dagen. Råkade sätta på tv:n och se vem som fick lämna robinson :P

Sitter och funderar på om jag vill till gymmet idag eller om jag ska ta och gå ut och springa ikväll istället. Det var ju så längesen jag var ute och sprang.

Åh nu kom jag på vad jag drömde inatt! Det var läskigt. Drömde att jag råkade klippa av håret. Hade håret uppsatt och så höll jag i en sax, och helt plötsligt hade jag klippt av håret ovanför toffsen.

Jaja, nu ska jag ner och äta frukost. Eller lunch kanske det blir. Inte bara för att klockan är mycket, nej för jag var uppe klockan 7 och åt. Vaknar man av att man är hungrig så är det illa.

Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0