Rösta på mig!

Jag började precis med uppsatsen, som ska in imorgon. Ja vilken diciplin jag har. Känner mig så duktigt at the moment.
Bättre blir det inte av att jag är sifferfixerad. Röstningen startade igår och jag är inne och kollar statistiken precis hela tiden. Roligt att jag leder, men jag känner mig jagad av fotbollstjejen och gocartkillen. Egentligen tror jag inte att det handlar om vem som har bäst motivering i längden, det handlar om vem som lyckas med att få ihop röster från snälla personer. Den som är mest desperat att vinna, som till och med utlovar glass till folk som röstar...

Jag vill ju vinna! Någon som har något roligt förslag på vad jag kan göra om jag vinner?


Kom igen, rösta nu!
http://www.bayerdiabetes.se/sv/Dream-Fund/Aktuella-finalister/Finalist-3.aspx
Ni som redan röstat: Tack :D

Röstningen är slut den 15 maj

Kommentarer
Postat av: Julia

har haft problem med magen sen i höstas, men det har blivit värre de senaste två månaderna, den uppför sig inte som den borde helt enkelt :P

Har förresten röstat på dig, hoppas du vinner!

2009-04-16 @ 23:38:31
URL: http://gerdau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0