Plugga eller inte plugga, det är frågan

Jag borde verkligen plugga just nu, inte bara sitta här och inte göra nånting. Nej jag gör faktiskt ingenting bokstavligt talat. Bara tittar in i skärmen. Men jag vet inte vad jag ska börja med. Känner inte för att skriva en religionsuppsats på 3-4 sidor. Och tänker jag på att skriva tal mår jag bara dåligt... När jag väl har börjat tänka på talet så kommer jag på att jag inte kollat på pappret som betyget för mitt förra tal står på. Jag vill inte se. Men jag måste kolla innan jag börjar skriva mitt nya tal. Jag vill inte att det betyget ska förstöra sista dagarna på lovet. För jag lovar, jag kommer inte bli glad.
Det enda jag kan tänka mig att göra är att räkna matte, fråga mig inte varför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0