Isch

Nattens humör : Icke bra
Nattens klädsel : Mjukisbyxor, t-shirt och nån grej
Nattens frisyr : Uppsatt
Nattens naglar : Snygga ljusrosa
Nattens låt : Kan inte spela musik vid den här tiden på dygnet jue
Nattens saknad :  Sömn
Nattens längtan : Sängen <3
Nattens rädsla :
 Inte bli klar!
Nattens missbruk : Ehm, jag har inte missbrukat min hjärna i alla fall
Nattens ekonomi : Inga onödiga utgifter
Nattens mat : Bra fråga, börjar blir riktigt hungrig
Nattens vän: Datorn?
Nattens händelse : Det händer typ ingenting såhär sent
Nattens måste : Plugga
Nattens lycka : Det finns mat i kylskåpet
Nattens + : Att den finns
Nattens - : Att den aldrig tar slut
Senaste bilfärd : Hem från Huddinge
Senaste filmen du såg : Underbara älskade
Senaste ringda telefonsamtal : Jag vet inte
Senaste mottagna telefonsamtal : Jag vet inte det heller
Senaste bubbelbadet : Jag vet inte :'(
Senaste spelade cd : Ehm hmm.. en julskiva?
Senaste gången du grät : Oj, det minns jag inte
Senaste måltiden : LAX :D

Nu: Mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0