HOT

Vad har hänt sen förra inlägget? Jo jag somnade i andra pausen av Crminal minds vilket var runt 21:30. Jag var helt död efter träningen! Jag lyckades dock ställa båda mina väckarklockor så att jag skulle vakna 7 på fredagen. Men jag lyckades stänga av båda klockorna i sömnen. Som tur är har jag ibland en tredje väckarklocka, min pappa, och han kom in 7:50 och väckte mig. Jag hann till skolan som "började" 9. Nu är opponeringen på projektet klar :D Efter den gick jag och Christine till Forum och jag köpte ett par välbehövda svarta jeans.

Nu ska jag återgå till solstolen :) Det är ju sommarvarmt idag :D Ska sitta och fixa mina naglar som är ojämna. Och nagelbanden som är torra. Någon som vet nån mirakelmetod för torra nagelband? Jag har ju nagelbandscreme och nagelbandsolja. Men det funkar bara några minuter, sen är de torra igen.

Aja, ikväll blir det skiva på April. Tema: Western ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0