Godmorgon godmorgon

Vackert väder idag igen :D Party! Jennifer och jag kom precis på att det är party när solen är uppe, och sen när solen går ner är det party också. Det här påsklovet är alltså ett stort party!

Det är även party att jag inte sover bort hela dagarna. Tack solen för det. Den skiner rakt på mig när jag ligger i sängen på morgonen och eftersom att jag inte gillar att ha nerdragna persienner (det blir så mörkt då) så får jag helt enkelt stå ut med att vakna tidigt. Ganska lätt att stå ut med det om jag får säga det själv ^^

Ja vad ska jag göra idag då? Jag skulle kunna sätta mig på vår lilla uteplats på framsidan redan nu. Där är det sol tidigt :) Sen flyttar jag mig till baksidan när solen kommer dit bak. Har ju inget annat inplanerat idag så jag jag ju ta tillvara på alla soltimmar som finns :)


Okej det är typ väldigt kallt ute kände jag nu. Det kanske hinner bli varmt under tiden jag borstar tänderna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0