Miley Cyrus

Satt precis och tänkte på en sak. Kände mig plötsligt väldigt ytlig. Det är ju inte så att jag tycker att mindre fina människor är hemska. Bara för att jag tycker att en person är ful så betyder ju inte det att jag anser han/hon vara annorlunda från andra.

Varje gång jag ser Miley Cyrus på bild så stör jag mig något förskräckligt. Jag tycker att hon ser så ful ut. Jag vet inte vad det är. Sminket, leendet, ansiktsformerna? Tycker att det är jobbigt att hon dyker upp på bilder överallt, för då kommer den där frågan upp; vad är det med henne som stör mig?



Det var den här bilden som jag började störa mig på nu. Alltså hon ser ju knäpp ut. Kom att tänka på en äcklig gammal gumma med fula tänder och hatt på huvet, som kommer fram och säger "ska du inte ha lite soppa?". Och så tar hon lite soppa på en sked och surplar i sig den.

Hmm?

Kommentarer
Postat av: Malin

antagligen samma sak som jag känner för sarah jessica parker :P

2008-09-22 @ 21:45:18
URL: http://killingseagull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0