Hela helgen har jag tänk på svenskatalet. Tänkt.

Gårdagen spenderades i en polisbil medan pappa var inne på KS för att hålla något förhör med en sönderslagen kille. Satt och läse min text om DNA som jag hade planerat att hålla tal om. När pappa äntligen kom tillbaka från förhöret, som inte tog 5 minuter utan 30-40, åkte vi till IKEA i Barkaby. Där köpte jag en hylla till mitt rum. När vi väl kom hem från att ha hämtat lillasyster på ridningen så var det sent, och jag kom på att jag ju också hade filosofiläxa, så jag gjorde den så att jag skulle slippa ha det att göra idag.

Idag har jag haft talångest. Min text går inte att hålla ett 4 min långt tal om. Visst står det en massa saker men det är typ samma saker som de har skrivit överallt. Så, jag bytte artikel. Nu ska jag hålla tal om hur man dödar på bästa sätt. Fast jag har inte riktigt bestämt mig än. För jag vet ju helt enkelt inte vad jag vill hålla tal om, än mindre om vad som blir bäst att hålla tal om. Och när jag vet vad som blir bäst så vet jag säkert vad jag vill också.

Jag ska nog förgifta mig med, få se... Cyankalium (blåsyra). Man dör snabbt av det har jag läst i min roliga dödsartikel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0