Halvdöd

Måste verkligen sova nu. Gått runt och gäspat hela dagen. Tappade räkningen. Och en gäsp som håller i sig i en minut, räknas den fortfarande som bara en gäsp? Isåfall har jag inte gäspat så många gånger, men ack så mycket.

När Sandra och jag stod och väntade på bussen hem från skolan så sa jag att jag faktiskt skulle kunna lägga mig ner i gräset och somna. Sandra tyckte att det skulle vara lite för kallt. Men nej, jag skulle faktiskt ha somnat. Den där kalla och småblöta gräsfläcken såg lockande ut.

Min säng är alltså väldigt lockande nu och har varit det hela kvällen. Har bara inte gått och lagt mig eftersom att jag har tänkt göra retorik- och matteläxan. Fast jag har inte orkat. Typ hoppats att jag skulle bli piggare ju mer klockan blev? Inte idag.

Godnatt *gäääsp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0