Godnatt

Sitter här och lyssnar på Magnus Betnér i programmet I ditt ansikte (eftersom att jag är superseg på att skriva inlägg så har programmet nu, när jag är klar, redan varit slut i över 10 minuter). Han säger så klockrena saker ibland, man kan inte annat än hålla med.

Snart så tänkte jag väl sova. Annars kommer jag vara helt död imorgon. Det passar sig inte när man har lektion i matte C kl 8:30 på morgonen. Ioförsig är det ganska skönt att sitta och tänka tidigt på morgonen, för jag tänker typ ganska bra när jag knappt är vaken. Men lite vaken måste jag allt vara.

Även om jag inte kommer att lägga mig nu så säger jag ändå godnatt. Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag trodde inte att det programmet hade börjat sändas ännu! Ge mig information, tack!!

2008-09-23 @ 17:57:58
URL: http://killingseagull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0