Film

Nu ska jag kolla på film med Celine och hennes kompis Elle. The ring 2 är det som gäller. Många som säger att den inte är bra, och jag håller väl med om att ettan är bättre. Men... när det gäller att skrämma upp mig så är the ring-filmerna det mest effektiva. Ni kan inte gissa hur rädd jag blir. Håller för ögonen hela tiden :P Och har ni sett Ringu, den asiatiska versionen? Den är ju seriöst 100 gånger värre. I princip alla skräckfilmer med asiater inblandade är hemskt läskiga. Efter att ha sett Ringu gick jag runt och var rädd i flera dagar. Jag blev rädd för minsta lilla sak och började skrika och spang och gömde mig. Lillebror gjorde ju den där minen som de döda gör :P Skräckfilmer är väl inte riktigt min grej men jag har inte lyckats att inse det riktigt än.

Aja, nu har de satt på filmen så jag ska väl gå och hämta mina Kiwi vi köpte förut och sen sätta mig och kolla på filmen :)

Ha en bra kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0