Lite om mig

♦När jag är hemma sjunger jag mer än jag pratar
♦Jag kan inte ladda ner varken musik eller filmer via nätet
♦Jag tycker att det är jättekul att spela basket
♦Jag är hemskt envis
♦Jag vill alltid se skräckfilmer, men borde inte eftersom jag blir väldigt rädd (och går runt och är skraj i veckor..)
♦Jag pluggar bättre sent på dygnet
♦Jag har sämst korttidsminne när det gäller vissa saker
♦Jag tycker att klassisk musik är bra ibland
♦Jag har spelat cello
♦Är ganska musikalisk och kreativ
♦Jag känner mig avslappnad när jag städar

Och om julsaker:
♦Jag tycker inte om julmust
♦Jag äter nästan aldrig risgrynsgröt
♦Jag tycker att man ska ha ägg på julbordet
♦När jag var lite önskade jag mig: mindre julklappar än förra året
♦När jag gick i tvåan på lågstadiet frågade fröken alla i min klass vem som var tomten hemma hos dem. Hade hon inte gjort det hade jag kanske fortfarande trott på tomten!

Kommentarer
Postat av: David

♦Jag kan inte ladda ner varken musik eller filmer via nätet



Stackare ;( Du får ta och lära dig det :)



♦Jag känner mig avslappnad när jag städar



Hur lyckas du med det? :D

2008-11-29 @ 22:55:05
URL: http://davidhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0