SNÖ

För mitt eget bästa... ja?... tänkte jag skriva här i bloggen att den första riktiga snön kom idag. Skrev väl det förut kom jag på nu. Men aja, den första snön kom iaf! Den är riktig eftersom att den ligger kvar och inte smälter bort på 1 minut.



Och anledningen till att familjen Gustafsson inte tar bort studsmattan är helt enkelt att om man nu skulle vilja ha sommar igen så ska det bara vara att krypa in till det gröna gräset under studsmattan :D NOOOT! Nä, vi är bara lata.

Vad ska man göra nu då? Kan ju inte säga att jag ska lägga mig, för då blir det ju inte så. Och jag vill inte nämna ordet som börjar på p och slutar på lugga, så vi kan väl säga att jag ska måla om mitt rum eller så :/

Okej jag borde sova märker jag när jag läser det jag skriver...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0