Natt, nu och igårkväll.

Emelie har precis gått hem.

Jag kunde inte sova så bra inatt. Somnade säkert 6 för att jag ju loggade in på msn (mobilen) när jag lagt mig och skulle sova. Och då säger en viss person till mig på msn att jag ska sova. Klart att jag inte kan sova då! :P När jag ändå hade somnat så vaknade jag då och då av att jag var så täppt i näsan. Och jag har ingen nässpray! När jag väl var vaken så hörde jag att Emelie var vaken, det lät som det iaf, men jag var för trött för att kolla efter. Ville ju inte visa att jag var vaken heller för då skulle vi säkert gå upp. Somnade om flera gånger och sov 20 min. Sen vaknade jag för att det var så sjukt varmt i mitt rum och så var det en fluga vid fönstret som surrade jättemycket. När klockan var ungefär 12 så orkade jag inte somna om. Typiskt nog hade Emelie somnat in jättedjupt och jag gillar inte att väcka folk som sover så djupt och säga: nu går vi upp och äter frukost!

Aja, Jag är inte trött nu iaf. Hade det trevligt igår. Emelies kompis Jonas var ju underbart snäll som bjöd alla oss andra på drinkar. Fast det var ju inte bara för det som han var snäll. Hehe, han tyckte att jag såg halvserbisk ut :P Lite kul faktiskt. Lite tråkigt att alla gick hem så tidigt bara, speciellt Madde. Vi som skulle röra på killens afro! Och vi som skulle flörta till oss en kille och sen säga att vi var lesbiska :P haha, en annan gång :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0