Massa snö

Godmorgon

Min dator verkar inte ha vaknat än så det tar riktigt lång tid att skriva ut det jag behöver ha med till skolan...

Ute snöar det. Men sorm? Nej, det blåser bara till lite då och då. På radio säger de att man ska hålla sig inne, men om jag känner skolan rätt så är inte snöstorm en bra ursäkt för att stanna hemma.

Hade tänkt att ta en tidigare buss för säkerhets skull, men nu hinner jag ju inte då min dator segar sig. Jag måste gå härifrån om 25 minuter så lite bråttom har jag.

Ha en bra dag i snön :S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var fan storm när jag gick till skolan, kändes som man skulle blåsa bort :P och när man väll kom fram så såg man ut som en snögubbe :D



Ha en bra dag.

2008-11-24 @ 14:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0