Because of you

Godmogon
Jag ligger fortfarande i sängen, svårt att skriva när man ligger faktiskt.
Den här helgen kommer för min del att bestå av plugg. Och bara för det så ska alla andra ut och frågar om jag ska med. Min klass ska ut, Madde frågade om jag skulle med ut igår och jag fick nyss ett sms av Sofia. Men jag kan inte säga ja, kommer ha så dåligt samvete sen. Dessutom orkar jag inte slösa pengar just nu. Pengar som jag kanske vill spara till efter studenten ;)

Nu ska jag väl lyckas ta mig ner till köket och få i mig lite frukost. Julvörten väntar på mig där nere, smaken av jul <3
Om.. oj, 45 min, ska jag iväg till Tyresö och se min lillasyster rida. Jävligt typiskt att det skulle snöa idag, förstår ni hur kallt det är i ett ridhus?!

Ha en bra lördag, så hörs vi kanske senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0