Oj, kanske skulle lägga mig nu...

Kan säga att det är komplicerat att min blogg bytt från www.blogg.se till www.publishme.se för jag är så van att gå in på blogg.se och logga in att jag gör det hela tiden. Skriver in mitt namn och lösen för att sedan, för sent, komma på att det visst inte var så jag skulle göra. Men men, jag har väl förhoppningsvis lärt mig om en månad.

Sitter och slipar på mitt tal. Har gått igenom allt på papper så nu ska jag bara göra ändringarna på datorn också och sedan skriva ut ett papper att ha som talkort. När det här talet är avklarat är det inte något hemskt kvar att göra. Visst, det är NP maB på torsdag men om jag tror ärligt talat inte att man kan göra så mkt åt sina kunskaper såhär i sista minuten. Kan man så kan man, så är det. Egentligen borde jag ju vara helt galen eftersom jag inte kan något, men kanske ploppar allt tillbaka i huvudet när jag har kollat igenom boken. Har skjutit upp det i flera dagar. Lite ångest har jag såklart över "tentan" i straff- & processrätt. Men inte lika mkt som det här talet har gett mig. Värsta någonsin.

Imorgon är det iaf måndag den 5/5 vilket betyder att det är precis en månad tills det är sommarlov. Jag gillar att veckan börjar på ett så bra sätt.

Jag har mkt ont i halsen just nu. Gör ont bara jag sitter här o inte ens använder den till något. Men nu ska jag bli klar med talet. Det här skulle egentligen ha blivit världens kortaste inlägg, men det blev det, som ni ser, inte alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0