Städning på G

Blev inget skoköp igår. Hur fina tygskor än är när de står där på hyllan så är de inte fina på. Iaf inte på mig. Gick inte runt i sickla så länge heller utan blev upphämtad av mamma som ändå åkte förbi. Vi hade vägarna förbi TyresöC så vi gick in där en snabbis. Gick runt i mina guldiga ballerinaskor och det kändes fett somrigt :P Blev ett par handskar, men inga skor som jag verkligen skulle behövt. Var också inne på Lidl och köpte naturgodis till idag. Blev en massa nötter. Det är nästan fel att tänka på att det ska vara nyttigt när man köper godis. Älskar iaf Naturgodis :)

Vaknade vid 10 idag och satte på tv:n. Kollade på lite slalom i väntan på att friidrotts-VM skulle börja. Jag älskar att titta på friidrott :)

Nu ska jag ta mig ut och städa hos kaninerna, sedan städar jag nog inne. Det brukar alltid bli så när jag väl börjar städa, jag kan inte sluta.

Ikväll blir det Melodifestivalen för mig del :D

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0