Sommarjobb

Idag är en sorglig dag. Jag ser det nämligen som sista lovdagen. Jag menar, lördag och söndag är ju helg och jag vet ju hur snabbt helgerna går. Så den räknas inte.

Har sökt sommarjobb och får svar innan den 23 maj om jag nu får jobbet. Får jag det inte så kommer de inte meddela mig. Men hallå!? Hur tänker de? Om man inte får jobb där så hinner man ju säkert inte söka till något annat ställe, platserna lär ju var slut i maj. Och man kan ju inte söka till något annat ställe, för tänk om man får på båda ställerna. Jag vill ju inte säga nej till något. Äsch.

Tänk om jag inte får ngt sommarjobb, vad gör jag då? Då kanske jag får söka till något jättekonstigt ställe, bara för att få ngt.

Livet är tufft :P

någon addade mig på msn nu... Alltså, jag gillar inte att massa mysko personer får min msn av ngn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0