Godnatt

Tänkte bara informera om att jag går och lägger mig nu. Problemet är bara att jag är jättehungrig. Är ju meningen att man ska sova nu och sedan vakna superhungrig och njuta av en frukost. Nu blir det till att somna med hungerkänslor och bara längta efter att klockan ringer och jag får äta :D

Jenny ÄLSKAR fruksot. Inga äckliga köttbitar med senor i och fett runtom. Och ingen kokt potatis som smakar grönt. Om någon vill veta så tar jag alltid en potatis på tallriken i skolan, men i 9 fall av 10 så nuddar jag den inte med besticken.

Jaja, Godnatt :) Sov gott och till alla som sover nu, vakna gott istället.

Hmm, varför säger man inte vakna gott istället. Det vill jag höra istället för "sov gott", jag sover ändå alltid utan problem. Vakna, ja det är mitt problem och nog många andras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0