Världens sötaste gamling

Jag har haft en jättebra dag på jobbet :D Det har varit riktigt kul.

Alla var liksom glada idag. Det började med att jag satt själv i receptionen och behövde hjälp, och just då gick det en tant förbi bakom mig som skulle in i ulj rummet. Så jag ropade på henne: Du, Gunnel!
Då kommer hon framspringande och kramar om mig och säger: Åhh du kommer ihåg mitt namn!

Sööööt :)

Klockan 9 kom Sara, en ganska ung tjej som jag inte träffat innan. Hon var också jättesnäll, skrattade mkt. Sen har vi ju Mandana som också var jättesnäll mot mig just idag. Ska ju inte säga att de inte har varit snäll mot mig innan, men idag var alla så glada å trevliga :)

♥ Dagen slutade med att det kom en tant som jag skulle ta hand om. Hon hade skickats till oss utan något leg. Därför fick hon inte röntgas innan några från hennes hem kom och var med henne. Hon var liksom 87 bast! Och hon fick ont av att sitta och vänta, tyckte inte att det var kul alls. Det var så synd om henne. Hon kom fram och såg helt bekymrad ut, klagade och svor lite, men hon förstod även att det inte var vi som kunde göra något. Efter någon timma kom 2 människor och hjälpte henne så att hon kunde röntgas. Gissa hur glad hon blev då :D Hon tackade för att vi varit så snälla mot henne. Hihi, jag tror att jag är kär på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0