Söndag

Malin och jag satte oss med våra glassar på Stortorget. Det var några sverigetokiga japaner runt oss. Hade mina aningar om att de skulle komma och sätta sig brevid oss och be att få ett kort. Och hade jag rätt eller? Undrar hur många som tog kort egentligen.

Det satt en norrman brevid oss och han sa, på norska: ni är populära!

När glassen var uppäten gick vi i lite affärer, jag köpte en stooor tekopp på Indiska.
Sen gick vi till Björns trädgård för att spana på skejtarpojkar fast det blev mer prat om att vi vill ha hund och att vi är stora som börjar 3an i höst :P haha Det var kul iaf.

När jag kom hem åkte jag direkt till farmor och farfar i Huddinge. Där var även Anders och Sven-Olov. Åt en middag som man blev mer än mätt på, och inveg också min stooora tekopp :D

Puss

Ps. Jag orkar inte jobba imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0