Midsommardagen

På midsommar vet jag precis vad jag ska göra. Jag vet att jag ska till Drevinge gård och träffa mammas barndomskompis Marie. Där kommer vi träffa några som vi känner igen men också nytt folk. Väldigt många som har hästar eftersom Nydénarna har hästar på gården.

Igår var vi där vid 13:30. Åt silltårta och annat gott. Dansade dock inte runt stången eftersom... ja jag vet inte varför.

När klockan var 22 kanske så frågade, Cecilia och Bello om jag möjligtvis ville följa med hem till Leo, Cecilias pojkvän. Så jag följde med dem i en taxi till Midsommarkransen (passande för dagen :P) och där träffade vi lite annat folk också.

Runt 4 åkte jag, Bello och Lovisa tillbaka till Drevinge, i taxi (guuud vad skönt). Sov där och kom nyss hem hit till pappa.

Sådär lagom seg efter igår, men nu ska jag ner och köpa godis. Inte sugen på godis. Har tröttnat på det. Men det skulle vara supermysigt att lata sig framför en film och äta ngt gott :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Silltårta?! JUUUEEE!

2008-06-21 @ 18:20:35
URL: http://killingseagull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0