Lite onödigt skrivande bara...

Bloody hell, ännu ett kortspel som jag är dålig på.

Aja, fika imorn alltså. Har ställt klockan på 10. Och tänk, imorgon är det näst sista dagen jag har sån där sovmorgon. På måndag måste jag gå upp typ 5. För missar jag min buss kommer inte nästa förns efter en halvtimma. 821 går liksom inte så ofta, någon tid på dygnet :P

Föresten kom jag på att jag börjar 8 på måndag och inte 7 :)
När jag slutar vet jag dock inte. Det skulle bli en mjukstart, så jag kanske slutar tidigare? Efter jobbet ska jag i alla fall möta upp Emelie. Hon frågade mig om jag ville med på någon inspelning av ett program som heter Musikmaskinen. Klaaart jag ville ;D Får lite bråttom eftersom insläppet är 17, hon slutar 17:15 och jag vet inte när jag slutar. Bra där!

Nu ska jag väl sova hade jag tänkt. Skulle behöva öppna fönstret lite mer, men vågar jag det? Kommer säkert flyga in massa saker :P

Kommentarer
Postat av: Greger & Gertrud Gregorius

Nu är den ultimata Blogglistan här -- GREGORIUS BLOGGTOPP!

Är Din Blogg med på listan???

Kom och kika...

/GG

2008-06-14 @ 10:32:02
URL: http://www.metrobloggen.se/gregorius

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0