Godmorgon

Konstigt nog är jag inte död idag, låg o sms:ade när klockan var 2. Då var jag inte trött, och dessutom var jag rädd att jag antingen skulle dö av sömnbrist eller av att åskan skulle slå ner på mig. Det regnade ju tokmkt och jag såg en blixt komma in genom mitt fönster (ungefär där har jag fötterna!)

Till slut lyckades jag iaf somna. Och jag fick i alla fall 3 timmars sömn. Woho!

Tänk om jag är så trött att jag inte ser hur hemsk jag ser ut, kanske skrämmer bort patienterna som kommer? Fast ioförsig är det "bra" kanske, för tänk om jag inte klarar det här på egen hand och strular till allt så att alla måste gå hem och ligga där med sina njurbesvär och brutna armar? Då kanske det är bättre att de skräms bort menar jag ;)

Aja, någon som ska göra något kul idag? haha
Jag behöver muntras upp här! :P

Kommentarer
Postat av: Malin

Gå in och kolla på blondinbellas blogg. Jag är nästan säker på att Jenny Platt (under rubriken "Rosa Pantern") är på bild! Min svallergenerator har börjar rotera!

2008-06-23 @ 12:04:20
URL: http://killingseagull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0