Det där med strejken

Ja, imorgon börjar förmodligen busstrejken. Kul.

Hur har de egentligen tänkt att man ska ta sig till jobbet?

Jag är under 18 och har inte körkort. Bor på ett ställe där det bara finns buss. Dessutom har jag betalat för ett sommarlovskort. Det är ju jättekul.

Som tur är så är min mamma ledig denna vecka, så hon skjutsar mig på morgonen. Och mer tur är att pappa slutar jobbet samtidigt som mig så han kommer och hämtar.

Om srejken fortsätter nästa vecka, ja då blir jag väl tvungen att cyckla.

Oj, nu ska jag bort från receptionen och få jobba lite i labben. Hämta in patienter å så :O

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, kan inte ni hämta mig på vägen då också! =) Snääääälla?

2008-06-30 @ 17:03:02
URL: http://killingseagull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0