Brun som en papparkaka

Nu har jag varit på Celines avslutning, efteråt hade vi pickninck vid ältasjön.

På avslutningen träffade jag pappa. Han var brun som en pepparkaka. Jag överdriver inte, skulle man hålla en pepparkaka mot hans hud skulle den smälta in.

Jag frågade självklart hur han lyckats och han sa: men jag hade semester förra veckan och jag var ute och där jag var fanns det inget parasoll.

Jag var tvungen att säga till honom att inte alla blir sådär bruna även fast de solar flera månader.

Det är då synd att man inte fick hans gener när det gäller det där. Shit vad jag skulle vara lycklig om jag kunde bli brun. Själv ser man ju ut som ett lik hela sommaren. Inte kul.

Kommentarer
Postat av: Malin

Vi kan lika tillsammans =)

2008-06-04 @ 23:21:57
URL: http://killingseagull.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, "brun som en PAPPARkaka", nu fattar jag!

2008-06-06 @ 12:43:38
URL: http://killingseagull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0