Vilken besvikelse... eller?

Ja nu har jag smakat aluminiumfolie och ja, det var ju helt... ingenting. Smaklöst och smärtfritt.

Nej, det är inte så att jag egentligen ville att det skulle göra ont. Så jag är ju inte besviken för det. Vad jag är lite ledsen över är väl att jag aldrig lär förstå vad mannen med sjukdomen på TV4fakta menade.

Btw, när jag ändå är i farten att testa massa saker så kanske jag ska testa att äta kritor? Hmm, nu låter det nästan som att jag skulle vara villig att testa vad som helst, typ knark. Men nej. Fast kritor har jag alltid varit lite småsugen på sedan jag såg någon av lilla jönssonligan filmerna. Får man verkligen mörkare röst?

Tål att tas reda på. Men det får bli... nä inte imorgon för då ska jag äga på singstar. Men på lördag kanske. Företsen, imorgon kommer Emelie hem :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0