Välbehövd shopping :D

Idag har jag typ inte suttit ner förutom när jag var hos doktorn. Wiiee vad kul! Eller inte alls. Efter doktorn bar det av till Skärholmen. Och jag säger bara WOW! Alltså gud vad mkt nya affärer de har där nu när de gjort om. Jag blev lite förvånad när jag såg TOPSHOP. Där fick jag iaf tag på ett supersnyggt linne :) Sen så köpte jag en klänning och ett par shorts på VILA, 2 t-shirtar på JC, ett linne på VERO MODA och så en kjol på någon affär som jag inte har en aning om namnet på.

Anledningen till shoppingen var ju till stor del att jag inte hade några kläder till imorgon när jag ska ut. Mina kläder försvinner och även om mitt golv är fullt med kläder så är det inget som går att ha på sig :P Jaja, nu har jag iaf så att jag klarar mig. Någon vecka åtminstone. Haha.

Imorn fyller jag 18 och jag börjar lite smått börja känna av det där lilla pirret man har innan man fyller år. Eller är det bara för att jag har varit ute och sprungit och musklerna (ja, de muskler som inte finns egentligen) är dumma och typ rycker? Efter 2 dagars springande (nej, inte 2 heeela dagar) så kan jag knappt gå i trappan utan att mina ben smådarrar :P

Shit imorn kommer jag ju få presenter också. Hade jag nästan glömt bort. Men, kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0