Vakna Celine!

Gick in och stängde av tvn i syrrans rum. Hon hade somnat med den på. I alla fall, hon reser sig upp och går in i mitt rum och lägger sig i min säng. Tror att hon gick i sömnen. Den där tomma blicken som hon alltid har när man väcker henne fanns där i varje fall.

Försökte prata med henne och säga att hon skulle gå in till sig för att hon var i fel säng nu. Då börjar hon babbla om... ja jag vet inte vad. Hon börjar typ småskratta. Sedan så frågar jag varför hon gick in hit. Då säger hon "hihihi, för att du var här". Lite sött kanske, men hon var ju inte precis vaken när hon sa det :P

Min lillasyster är omöjlig att väcka. OMÖJLIG.


Kommentarer
Postat av: Linda

nämmen hej på dig du

2008-07-23 @ 00:15:27
URL: http://lllllinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0