Vad jag gjorde igår...

Igår var jag smart, tänkte jag. När klockan var halv 9 gick jag till badrummet för att duscha. Men jag kom inte ut förns efter 2 timmar. Så jag missade mitt favoritprogram och fick inte heller lägga mig så tidigt som jag egentligen hade velat.

Det var nämligen så att jag fick för mig att klippa alla kluvna hårtoppar. Vilket var allihop. Så jag stod där och tog hårstrå efter hårstrå. Okej, det blev kanske inte alla hårstrån, för när jag kollar ner på håret nu så ser jag fortfarande några st som är kluvna.

Ett hårstrå såg ut som... hmm hur ska jag beskriva detta. På den nedersta centimetern var det delar minst 10 gånger. Bara man nuddade det så ramlade det isär.

Konstigt nog drömde jag inga mardrömmar inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0