lalala... jag kommer aldrig på bra rubriker

Precis när jag skulle gå på lunch så ringde bossen Birgitta och sa att jag kunde gå hem. Det var inte mig hon pratade med utan det skulle hon göra på måndag.

Hmm, kan vara för att jag jobbade för mkt första veckan. Mamma kanske ringde och klagade även om jag sa att jag verkligen inte hade något emot det. Annars vet jag ju inte vad det skulle kunna vara. Kanske att det typ inte har varit så många här på hela dagen.

Aja, jag kan ändå inte gå för då skulle jag behöva gå hem vilket skulle ta ca 2 timmar kanske. Dessutom skulle jag få ont i min höft, för det blir typ så när jag går långt på assfalt. Den börjar klicka ibland :S Lite obehagligt.

Så jag väntar på att pappa kommer kl 14. Då ska vi åka till Forum för att byta en sak till mobilen som vi köpte igår. Märkte att den gått sönder nyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0