Morn morn

Imorgon får jag semester och det kommer vara lite tråkigt att sluta jobba faktiskt. Nu kommer jag ju inte göra några "viktiga" saker på lovet. Jo, visst är det viktigt att sova och träffa kompisar, men det är inte samma "viktiga" sak.

Ne, jag är för vimsig för att skriva känner jag. Förstår knappt själv vad jag egentligen menar. Eller det kanske jag gör? Ja, ni ser ju...

Ehm ja, mina planer de kommande dagarna: Imorgon blir det kanske tjejkväll hos Christine och på Lördag kanske jag ska till Malin (som jag fortfarande inte träffat sen hon kom hem från USA!). På Söndag ska jag iaf garanterat sova bort hela dagen :).


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är magsjuk, vet inte om jag kan komma till pluttis imorgon.... buhu :(

2008-07-10 @ 14:08:36
URL: http://killingseagull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0