Jenny Margareta

Idag är det Maragareta-dagen. Den firar vi lite smått här i vår familj, för alla tjejer har namnsdag. Både på pappas o mammas sida. Mormor, morfars sambo, mamma, farmor, jag och Celine. Fast några har vi ju det som mellannamn. Tur det.

Nu börjar även "mellandagarna" som jag kallar det :P Dagarna mellan min namnsdag och födelsedag. Om 10 dagar är jag ju 18 :O

Farmor och farfar är här nu och jag ska följa med dem till Huddinge och sova över. Celine är med en kompis på grönan och pappa och Pontus, de fotbollsnördarna ska på fotboll. Så jag skulle bli ensam hemma. Valde därför att följa med farmor och farfar till dem :) Så nu måste jag packa ihop det lilla jag ska ha med :)

Här kommer lite bilder från Båtresan:



Malin och jag gjorde konst ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0