Här har ni världens dåligaste människa

Sa till Emelie att jag skulle se till att ha ätit klockan 8. Så hon hör väl säkert av sig då någongång.

Saken är ju bara den att jag tänkte ta en kalldusch först. Det är varmare i mitt rum än det är om man sitter i solen kl 12. Ja, olidligt varmt... Sen så ska jag också plocka undan på mitt rum. Det gick inte så bra när jag gjorde det typ 3 på natten för några nätter sedan. Jaja, mitt golv går iaf inte att gå på. Och jag ska öppna mina fönster så att de är så öppna som det bara går. Ta in MIN fläkt i MITT rum, för den har syrran tagit till sig (varför?).

Nepp, nu måste jag skynda mig lite. Eller mycket faktiskt.

Kommentarer
Postat av: R

hihih yes I will :D ba för du gillar att bada!^^ pussss!

2008-07-26 @ 19:51:07
URL: http://kausi.blogg.se/
Postat av: Celine :)

Det var pappa som ställde in fläckten i mitt rum och sedan tog pontus den! :(

2008-07-26 @ 21:36:28
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0