Häftigt :O

 Jag älskar julkalendern Mysteriet på Greveholm och alldeles nyss kom det in en man som liknade en av karaktärerna jättemkt. Både till utseendet och rösten. Självklart var jag bara tvungen att be honom komma fram till receptionen så att jag kunde fråga om det var han, och visst hade han varit med i julkalendern á -96.

Han måste ha tyckt att jag var helknäpp :P

Men iaf, när han skulle gå kom han fram till mig och sa:
- jag kom på vad de där 2 karaktäerna hette (o så sa han ju vad de hette också).

Alltså det där var ju jättecoolt. Har ju sett den där julkalendern minst 100 gånger. Nu har jag sett honom och hört hans röst i verkligheten.

Åhh :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, vem spelade han? Du skulle ha fångat in honom så att jag också kunde komma och titta!

2008-07-08 @ 14:47:24
URL: http://killingseagull.blogg.se/
Postat av: Julia

oh my god! vem spelade han? :D din lyckost ^^

2008-07-11 @ 12:06:13
URL: http://gerdau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0