Godmorgon

Jag är 18 nu men Emelie tror tydligen att hon får bestämma att jag ska ha klänning på mig idag. Hon och Sofia kommer över nångång där vid 15-16? Måste bara säga till Sofia att hon får äta här också :)

Men alltså, jag hatar att bestämma kläder. Klänning är liksom inte min grej. Eller nja, jo. Men det är skönare med ett par snygga shorts å en t-shirt :) Dessutom är det riktigt snyggt :) Klänning känns så fint.

Jaja, nu kan jag faktiskt inte sitta här längre. Måste duscha och välja kläder till ikväll.

Btw, de väckte mig halv 9 imorse :O Kanske har de någon baktanke med det, tror att jag inte ska orka gå ut ikväll? Hah, om de tror det, då känner de inte mig :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0