Erstaviksbadet...

var underbart :) Och jisses vad varmt det var i vattnet :O Det var så varmt att det inte var kallt! :S

Hmm, det där lät bra..

Nu måste jag göra nånting som jag måste göra (?). I alla fall, ta bort mitt nagellack som inte ser ut som nagellack längre. Sen så ska jag duscha och när jag fixat mig iordning ska jag typ ta en macka till middag för att sedan bege mig av till Malin :) Där ska det antagligen badas (annars vet jag inte varför jag skulle ta med mig badkläder... måste vara så att vi ska bada) och sjungas singstar. Kommer bli en rolig kväll :D

Puss och hej..

Kommentarer
Postat av: R

ciaaoo! :D hih , japp! först var jag hos polisen och fixa ID kort, men de gick inte :| sen gick jag hem och sov! höhö!

Själv? =)

2008-07-25 @ 18:01:00
URL: http://kausi.blogg.se/
Postat av: R

haha sant! ;) klart jag gör! heja doc! =)

2008-07-25 @ 21:38:49
URL: http://kausi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0