...

Igår kom jag alltså hem från båtturen i skärgården. Hade det riktigt mysigt :) Men jag kan säga att det var underbart att få komma hem och duscha! Och ta hand om mitt nästan sönderbrända ansikte :P

Båtlivet tog död på mig så jag sov till 12 idag. Sen så har alla myggbett börjat klia. Fötterna är värst!

Ikväll blir det förmodligen bio med familjen men vi kan inte komma överens om vilken bio vi vill se. Pontus har bestämt sig för att Narnia är dålig, han vill bara se på Hancock. Men den får ju inte Celine gå på eftersom att den är från 15 år. Så, jag och C vill se Narnia och de andra vill se Hancock. Eller aa, pappa vill se allt utom Narnia verkar det som :S

Nä, nu ska jag gå o... skulle vara skönt att sova, men jag ska väl borsta tänderna och sen kolla klart på filmen som jag inte såg klart på igår eftersom det började en annan film som jag ville se :P

Hjälp! Jag hittade en slinga i mitt hår som är jätteblond :O Måste kolla närmre på det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0