Det finns snälla busschaufförer

Det är så att jag alltid lyckas med att pricka in bussarna med de trevliga busschaufförerna. Alltså han var ju så söt han som körde 491 från slussen.

För det första sa han "hejhej" vilket är väldigt fint att säga. Jag har dåligt samvete för att jag inte sa något tillbaka eftersom att jag lyssnade på musik... och man ska inte försöka prata när man lyssnar på musik för då kan det låta som att man skriker.

Sen så sa han "hej det här är linje 491 mot Nyfors och vi åker via Tyresö. Om det är någon som vill sova så är det bara att komma fram till mig och säga vart ni vill av, så väcker jag er vid den hållplatsen sen."

Alltså....aaa.


Kommentarer
Postat av: R

ahahahahahh! :D sov service, nytt inom SL!

2008-07-26 @ 14:05:21
URL: http://kausi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0